Настройкі
Настройкі шрыфту
Arial
Times New Roman
Памер шрыфту
A
A
A
Міжлітарная адлегласць
Стандартнае
Павялічанае
Вялікае
Колеравая схема
Чорным
па белым
Белым
па сінім
Галоўная / Аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

Адрас: вул. Савецкая, 86, г. Хойнікі, Гомельская вобл., 247622, Рэспубліка Беларусь.
Электронная пошта: citizen@hoiniki.gov.by
Тэлефон / факс: 8 (02346)4-19-16

Рэжым работы:
Панядзелак-пятніца з 08.30 да 17.30
перапынак на абед з 13.00 да 14.00
выхадныя дні: субота, нядзеля

Структура і звесткі аб работніках аддзела:

Начальнік аддзела: Каток Алена Мікалаеўна, тэл. / факс 8 (02346) 4-19-16
Галоўныя спецыялісты:
Гайдук Ангеліна Леанідаўна, тэл. / факс 8 (02346) 4-19-82
тэл. 8 (02346)4-72-10,
тэл. / факс 8(02346) 4-72-10

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляе начальнік аддзела па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Хойніцкага райвыканкама Каток Алена Мікалаеўна кожную пятніцу з 8.00 да 13.00, па адрасе: вул.Савецкая, д. 86, г. Хойнікі, каб. 221 (паверх 2).

Вышэйстаячая арганізацыя:

Хойніцкі раённы выканаўчы камітэт
Прыёмная: тэл. 8 (02346) 4-72-10
Электронная пошта: ispolkom@hoiniki.gov.by
Савецкая, 86, г. Хойнікі, Гомельская вобл., 247622, Рэспубліка Беларусь.
час працы: з панядзелка па пятніцу 08.30-17.30
выхадныя дні: субота, нядзеля

Аддзел па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб Гомельскага аблвыканкама
Кантактны тэл. 8 (0232) 33-46-94
Электронная пошта: obr@oblispolkom-gomel.by
Паштовы адрас: пр. Леніна, 2, г. Гомель, 246050, Рэспубліка Беларусь
час працы: з панядзелка па пятніцу 08.30 - 17.30
выхадныя дні: субота, нядзеля

Аддзел ажыццяўляе наступныя функцыі:

  • садзейнічанне грамадзянам, юрыдычным асобам у забеспячэнні іх правоў і законных інтарэсаў. Арганізацыя своечасовага і правільнага разгляду пісьмовых, вусных і электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб;
  • ўсебаковы аналіз зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія змяшчаюцца ў іх крытычных заўваг з мэтай выяўлення прычын і ўмоў, якія спараджаюць парушэнне правоў і ахоўваемых законам інтарэсаў грамадзян, а таксама выклікаюць іх паўторныя звароты;
  • ажыццяўленне кантролю за выкананнем заканадаўства аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца па заявах грамадзян, і працы па заяўным прынцыпе «адно акно» структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама, сельвыканкамамі;
  • рыхтуе сумесна з іншымі структурнымі падраздзяленнямі альбо самастойна прапановы па ўдасканаленні работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, выканання адміністрацыйных працэдур, у тым ліку на аснове заяўнага прынцыпу «адно акно», прыёму грамадзян і юрыдычных асоб у райвыканкаме, яго структурных падраздзяленнях, сельвыканкамах, арганізацыях, маёмасць якіх знаходзіцца ва ўласнасці Хойніцкага раёна;
  • вядзенне рэгістрацыі і ўліку пісьмовых, вусных і электронных зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб;
  • арганізацыя прыёму грамадзян і юрыдычных асоб службовымі асобамі райвыканкама, інфармуе службовых асоб райвыканкама;
  • арганізацыя правядзення» прамых тэлефонных ліній " старшынёй райвыканкама, намеснікамі старшыні райвыканкама, кіраўніком спраў райвыканкама.

Партал рэйтынгавай ацэнкі